Varumärket i fokus när papperstidning, webbsajt, nyhetsbrev och andra kanaler utnyttjas utifrån sin respektive styrka.
Vår grundsyn
Så blir din branschtidning framgångsrik
Gå från papperstidning till varumärke
Självständig journalistik
om branschens viktigaste frågor är självklart för fristående branschtidningar, men gäller alla branschtidningar, även föreningarnas medlemstidningar.
Finnas där läsarna finns
Dagens och morgondagens läsare och prenumeranter kan välja att läsa tidningens innehåll i den kanal som passar dem bäst. Om allt innehåll finns digitalt krävs givetvis en betalvägg.
Branschens marknadsplats
Serva branschens annonsörer med ett brett utbud av marknadsföringsalternativ både i print och digitalt så att de kan nå önskade målgrupper med olika budskap inom branschen
Branschens kunskapscentrum
De som inte hittas av Google finns inte! Skapa artikelarkiv, sökbara e-tidningar, faktamaterial och Google-anpassad sajt
Våga satsa nu
Alternativet om ingenting görs är att det långsamt men säkert går nedåt. Digitalisering och medieutveckling ger möjligheter men kräver samtidigt utvecklingsarbete och affärsutveckling.